A Drop of the Programming Sea

یک قطره از دریای برنامه نویسی: وبلاگ امیرحسین مهدی‌نژاد، برنامه‌نویس، مدرس برنامه‌نویسی و دانشجوی مهندسی کامپیوتر

A Drop of the Programming Sea

یک قطره از دریای برنامه نویسی: وبلاگ امیرحسین مهدی‌نژاد، برنامه‌نویس، مدرس برنامه‌نویسی و دانشجوی مهندسی کامپیوتر

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

کتاب "درس هایی از نظریه گراف" نوشته ی علیرضا علیپور، که به کتاب گراف آبی علیپور (!) معروف است را برای دانلود آماده کرده ایم. در این کتاب مباحثی شامل گراف های مسطح، اویلری، هامیلتونی، درخت ها و ... آورده شده که جزو مقدمات گراف و پیش نیازهای حل مسائل سخت تر می باشد. سطح این کتاب در حد کتاب های West و یا Bondy & Murty نیست ولی از معدود کتاب های فارسی آموزش گرافه که برای شروع خوبه و حتی در برخی موارد دیده شده که کافیه!

alipour - graph - cover

دانلود کتاب گراف آبی علیپور در ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۲۶
Amirhossein Mahdinejad

مسابقه برنامه نویسی بیان - انتخابی آبان 91

دوئل

در نوع جدیدی از بازی دوئل، n سرباز در یک صف قرار می گیرند و هر سرباز به سمت چپ ‘(‘ یا راست ‘)’ نشانه گیری کرده و آماده ی شلیک می شود. در هر ثانیه، اگر دو سرباز به سمت یکدیگر نشانه گرفته باشند و سرباز زنده ای میان آن دو نباشد، به همدیگر شلیک می کنند و هر دو کشته شده و به زمین می افتند. سربازانی که از مسابقه جان سالم به در ببرند، جوایز نفیسی دریافت می کنند.

برای مثال اگر جهت گیری اولیه سربازان به صورت ) ( ( ( ) ( ) ) ( ( باشد، در ثانیه اول سربازان چهارم و پنجم از سمت چپ و سربازان ششم و هفتم به هم شلیک خواهند کرد و در ثانیه دوم، سربازان سوم و هشتم به هم شلیک خواهند کرد و سایرین سالم خواهند ماند.

برگزار کننده ی این مسابقه از شما خواسته است تا با توجه به جهت گیری اولیه سربازان، تعداد سربازهایی که جان سالم بدر خواهند برد را بدست آورید تا او جوایز لازم را تهیه کند.

input
2
10
))(()()))(
6
()(())
output
4
0
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۲ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۵
Amirhossein Mahdinejad